כיצד אקסל יכול לשפר ניהול של עמותות ?

אם אתם פועלים בתחום העמותות ומחפשים את המומחה Excel האידיאלי שיכול לשפר את ניהול העמותה ולייעץ לכם בנושא, אנחנו כאן כדי להציע לכם את הפתרון המושלם!

אקסל הוא פתרון מעולה להרבה דברים, ובתחום של המגזר השלישי - עמותות, נעזרות ומפיקות תועלת עצומה מאקסל. במסגרת העבודה שלנו כמומחי אקסל, ביצענו הרבה מאוד פרוייקטים לעמותות, ממגוון סוגים. היתרונות של עבודה עם אקסל אצל עמותה, הם :

  • פתרונות מהירים - לעיתים שעות או ימים בודדים, והאקסל מוכן.
  • פתרונות במחירים סבירים, חשוב מאוד לעמותה שרוצה לרכז את מרבית תקציבה בעיקר העיסוק - תרומה לחברה.
  • יכולת הרחבה וצמיחה - אם העמותה גודלת מחר, או לוקחת תחום פעילות נוסף, תמיד אפשר להרחיב בקלות ובמהירות את קובץ ה- Excel של ניהול העמותה.

לפיתוח אקסל לעמותה שלך - מוזמן ליצור קשר איתנו.

דוגמאות לפרוייקטי Excel שביצענו עבור עמותות

  • שימוש בנתוני תרומות כדי להביא לתוצאות מרשימות - בפרוייקט שביצענו, בנינו מחדש מערכת מעקב תרומות. יצרנו בסיס נתונים סטנדרטי ובנינו טבלאות ציר מותאמות אישית עם שילוב של VBA לשם הפעלת תהליכים אוטומטיים. כל פרט של התרומות הוא עתה מתועד וממוחשב בצורה אוטומטית, והמערכת מאפשרת לכם לעקוב בקלות אחרי התרומות ולייצר דוחות ממוקדי נתונים.
  • ניהול פרוייקטים לעמותה, בהתבסס על תאריכים עבריים - בפרוייקט הזה, בנינו תרשים גאנט מורכב המאפשר לנהל פרוייקטים של העמותה, ולתכנן אותם בדיוק לפי הצרכים של העמותה. הניהול באמצעות תאריכים עבריים מאפשר למנהל העמותה לתכנן את הפרוייקטים של העמותה, בצורה מדויקת *שנוחה עבורו ולעקוב אחרי התקדמותם בזמן אמת.
  • מיטוב וניקוי מאגר מספרי טלפון של תורמים - בפרוייקטים שונים עבור עמותות,סייענו בניקוי מספרי טלפון כך שהם יהיו בפורמט מסודר ונוח לשימוש. גם בנוסף עזרנו בפרוייקטים אחרים כמו הנגשת נתונים בצורה ברורה לשאר העובדים בעמותה, מתוך מטרה לסייע לעמותה לנהל את פעילותה בצורה יעילה יותר.
  • מיזוג מידע מבנקים וחברות הסליקה - בפרוייקט הזה, בנינו מערכת שממזגת מידע מכמה מקורות שונים, כולל מידע מדפי החשבון בבנק של העמותה וממידע מחברות הסליקה שאיתם עובדת העמותה. כל שורה בדף החשבון מתפצלת למרכיביה ומספקת מידע מדויק על מקור השורה, תקלות במאזן אם יש כאלו, ופעילות החשבון.
  • בניית גיליון מעקב תקציב לעמותה - בפרוייקט הזה, יצרנו גיליון מעקב תקציב מותאם אישית לצרכי העמותה. הגיליון מסייע לעמותה לנהל את התקציב בצורה מדויקת ולעקוב אחרי ההוצאות וההכנסות בזמן אמת.
  • פריטת סכומים לשטרות ומטבעות - בפרוייקט הזה, סייענו לעמותה לפרוט סכומים בצורה קלה ונוחה.

לפיתוח אקסל לעמותה שלך - מוזמן ליצור קשר איתנו.

איזה עמותות יכולות להיעזר במומחה Excel ?

לאורך יותר מ-15 שנה, עבדנו עם עמותות וארגוני מגזר שלישי מכל הסוגים :

  • עמותות בתחום הבריאות
  • עמותות בתחום נוער נושר
  • ישיבות
  • ארגוני צדקה וחסד
  • עמותות זכויות אדם
  • עמותות תרבות ואומנות
  • עמותות בתחום הטבע, ושמירה על הסביבה

לכל העמותות, סייענו באמצעות Excel לשפר את ניהול העמותה, וחלקן אף משתמשות באקסלים שבנינו לניהול כל העמותה.

לפיתוח אקסל לעמותה שלך - מוזמן ליצור קשר איתנו.

יתרונות של Excel בעבודה של עמותות

אקסל הוא תוכנה עוצמתית שמסייעת מאוד בניהול עמותות :

Excel הוא הכלי האולטימטיבי לניהול ותפעול עמותות. בעולם של היום, נתונים הם חשובים ביותר, והם מהווים את הלב הדינמי של כל ארגון. בעמותות, אחד האתגרים המרכזיים הוא לשמור על הנתונים סדרתיים, לנהל את התקציב, ולעקוב אחרי תרומות והוצאות באופן יעיל. זהו בדיוק המקום שבו Excel מתבטא בכל תוצאה.

היכולות שלנו לספק לעמותות קבצי Excel מקצועיים עזרה ועוזרת לעמותות ליצור תוכנות מותאמות עבורן אישית. בנינו מערכות של מעקב אחרי תרומות, פרטים אישיים של חברי העמותה, ותקציבים מפורטים. זה סייע לעמותות לנהל את משאביהן בצורה שקופה ומדויקת.

עם יכולות החישוב והניתוח של Excel, ניתן לייצר דוחות מדויקים וממוקדי נתונים שמאפשרים למנהלי העמותות לקבוע יעדים,להחליט על פעולות, ולעקוב אחרי התקדמות של פרוייקטים של העמותה. בנוסף, Excel מאפשר לפתח מערכות שמשלבות כלים כמו VBA (שפת התכנות שב-Excel) להפעלת תהליכים אוטומטיים ופשוטים.

כמו כן, Excel משפר את ניהול התקציב של העמותה. ניתן ליצור גיליונות תקציב מדויקים ולעקוב אחרי הוצאות והכנסות, כך שהניהול יהיה שקוף ובטוח.

בסופו של יום, Excel הוא כלי פשוט שכל עמותה יכולה להשתמש בו ליצירת שיפור משמעותי בניהול ותפעול של העמותה. מעקב אחרי משימות ופרוייקטים, וניתוח מדויק של נתונים – כל אלו הם יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם. Excel הוא הכלי שיש לו היכולת להבטיח שתוכלו לשמור על העמותה שלכם במסלול הנכון להצלחה .

לפיתוח אקסל לעמותה שלך - מוזמן ליצור קשר איתנו.

איך עובד התהליך של פיתוח אקסל איתנו ?

בדרך כלל, לאחר שתפנה אלינו, נתאם שיחה קצרה, בה נאפיין את הצרכים המדוייקים שלך, וכיצד אנו יכולים לתרום לך באמצעות Excel. לאחר מכן, תקבל הצעת מחיר מסודרת, הכוללת את עלות פיתוח קובץ ה- Excel, את זמני הפיתוח, ותנאים נוספים. זה השלב, בו עליך לשקול את ההצעה, ובהנחה שנחליט להתקדם יחד, יתחיל פיתוח ה- Excel. לאחר מכן, בתום הפיתוח, נעשה שיחה מסודרת, בה יועבר לך קובץ האקסל כפי שביקשת, ובנוסף הדרכה על הפיתוח שבוצע עבורך. לאחר מכן, אנחנו זמינים תמיד לשאלות, הצעות ושיפורים בנוגע לאקסל שפיתחנו עבורך.

איך יוצרים קשר ? איך מתחילים ?

נשמח לשוחח יחד, השאר פרטים בעמוד יצירת הקשר, ונחזור אליך בהקדם.